مراسم کاشت نهال در شرکت آبان بسپار توسعه برگزار شد

بمناسبت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی:

مراسم کاشت نهال در شرکت آبان بسپار توسعه برگزار شد

 

مدیر عامل و جمعی از مدیران و کارکنان شرکت آبان بسپار توسعه همزمان با هفته درختکاری با کاشت تعدادی نهال در محوطه داخلی و بیرونی این شرکت، روز درختکاری و هفته منابع طبیعی را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی، این مراسم با هدف ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست و احترام به طبیعت به عنوان سرمایه ای ارزشمند با توزیع نهال بین کارکنان انجام گرفت.

در این مراسم مهندس مسعود کیانی مدیر عامل شرکت آبان بسپار توسعه کاشت نهال را یک سنت دیرینه و حسنه دانست و گفت: هفته درختکاری و منابع طبیعی فرصتی مغتنمی است برای اهتمام هرچه بیشتر نسبت به محیط زیست و افزایش سرانه فضای سبز و کاشت نهال در محیط پیرامونی شرکت تا اهمیت هوای پاک و زمین پاک را بار دیگر مورد تاکید قرار دهیم و برنامه های توسعه ای خود را بر مبنای توجه به محیط زیست اجرا نماییم.

مهندس مسعود کیانی با اشاره به اینکه درختکاری از شاخص های اصلی توسعه و بعنوان یک وظیفه دینی و ملی در نزد ملت ایران دارای جایگاه ویژه است، خاطر نشان کرد: حفظ و نگهداری درختان و فضای سبز در کنار کاشت نهال اهمیت بالایی برخوردار است و همه باید به سهم خود در توسعه سرانه فضای سبز گام برداریم چرا که با توجه به شرایط اقلیمی منطقه، بهره مندی از طبیعتی سبز، شاداب و سالم حق مردم است و توسعه ی آن همواره مورد توجه می باشد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.