برگزاری دوره آموزشی بهداشت و ایمنی در شرکت آبان بسپار توسعه

برگزاری دوره آموزشی بهداشت و ایمنی در شرکت آبان بسپار توسعه

 

دوره آموزشی اصول بهداشتی و کمک های اولیه  با حضور فراگیران درسالن جلسات مجتمع شماره یک شرکت آبان بسپار توسعه برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی ، با توجه به اهمیت و تاثیر آموزش در افزایش سطح دانش و تقویت مهارت های ایمنی و بهداشتی در بین کارکنان بخش های مختلف عملیاتی و فنی، دوره آموزشی سه روز با حضور الیاس نبهانی و ناجی رمضان احمدی دو تن از کارشناسان زبده جمعیت هلال احمر خوزستان بعنوان مدرس، ویژه سرپرستان کارگاههای تعمیرات، مسئولین نوبت کار بخش تولید و کارشناسان حوزه بهداشت و ایمنی در این شرکت برگزار گردید.

هدف از برگزاری این دوره آموزشی هم افزایی، آگاهی بخشی و بروز رسانی اطلاعات پیرامون حوزه بهداشتی و ایمنی کارکنان در راستای افزایش بهره وری، جلوگیری و کاهش ميزان مخاطرات و حوادث حین کار می باشد.

لازم به ذکر است در این دوره سه روزه مواردی همچون چگونگی حمل مصدوم حادثه دیده، نحوه تشخیص و آتل بندی شکستی ها، چگونگی پانسمان و بانداژ زخم و جلوگیری از خونریزی، ارزیابی و احیا بیمار قلبی و ریوی، تشخیص اختلالات عصبی و … به شرکت کنندگان آموزش داده شد.

یکی از برنامه های مهم و اولویت های کاری در شرکت آبان بسپار توسعه توجه به آموزش و برگزاری دوره های مختلف در این زمینه می‌باشد چرا که یکي از موثرترین و مهمترین منابع هر سازمان یا شرکت بزرگ تولیدی و صنعتی، نیروی انساني آن مجموعه مي باشد که چنانچه این نیروها به درستی با اصول و قواعد کار آشنا و توانمندی های لازم را در این خصوص پیدا نمایند، آن سازمان پویاتر شده و بستر لازم در کنار عوامل دیگر برای رشد و بالندگی آن نیز فراهم می گردد.

این دوره آموزشی با همکاری و هماهنگی بخش های حراست، تولید و فنی مهندسی و با استقبال خوب ذینفعان برگزار گردید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.