رکورد تولید دیوار بتنی در شرکت آبان بسپار توسعه شکسته شد

رکورد تولید دیوار بتنی در شرکت آبان بسپار توسعه شکسته شد

 

با همت و تلاش شبانه روزی کارکنان و بهره گیری از امکانات و ظرفیت بالای زنجیره تامین در شرکت آبان بسپار توسعه، رکورد تولید ماهانه دیوار بتنی در این شرکت شکسته شد.

مدیرعامل شرکت آبان بسپار توسعه با اعلام این خبرگفت: با برنامه ریزی انجام شده و تلاش همه جانبه مدیران و کارکنان این شرکت در خصوص بالا بردن راندمان تولید در کنار ارتقا هرچه بیشتر کیفیت محصولات، با استمرار موفقیت های گذشته، توانستیم میزان تولید دیوار پیش ساخته بتنی را افزایش داده و به رکورد تولید 309 عدد دیوار در یکماه دست پیدا کنیم.

مهندس کیانی با اشاره به اینکه این میزان تولید دیوار که در آبان ماه صورت گرفت نسبت به تولیدات سالیان گذشته بی سابقه بوده، بیان داشت: نکته مهم در کسب این رکورد ارزشمند، اصلاح ساختارها بدون افزایش هزینه کرد، رفع محدودیت ها و صرفا با فعال سازی همه ظرفیت های موجود و استفاده بهینه از نیروی انسانی کارآمد بوده است.

وی افزود: در روند تولید محصولات بتنی بیش از 7 بار نمونه برداری از مراحل مختلف کار انجام و نتایج آزمایشات با همکاری مسوول آزمایشگاه خط تولید بتنی مورد بررسی قرار گرفته تا محصولات در بهترین و بالاترین سطح  کیفی تولید شوند.

لازم به ذکر است طی ماههای گذشته نیز این شرکت در تولید کیسه های پلاستیکی به رکورد جدیدی دست یافت و در طول یکماه بیش از 1 میلیون و 805 هزار تخته کیسه تولید نمود که در ادوار گذشته بی‌سابقه بوده است.

گفتنی است شرکت آبان بسپار توسعه  با بیش از سی سال تجربه در تولید انواع محصولات بتنی و پلیمری از جمله مدل های مختلف لوله صنعتی و کشاورزی مانند لوله های کاروگیت دار، لوله های اسپیرال، لوله های زهکشی و لوله های آبیاری تاشو در کنار کیسه های پلاستیکی، جزو اولین و بزرگترین شرکت های پیشرو و صاحب نام کشور در تولید این محصولات می باشد که توانسته با همکاری و مشاوره در اجرای پروژه های مختلف در قالب تامین اقلام مورد نیاز، نقش مهمی را در انجام با کیفیت طرح های عمرانی و زیربنایی دولت در استان‌های مختلف ایفا نماید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.