درخشش ورزشکاران آبان بسپار توسعه در مسابقات ورزشی استان خوزستان

درخشش ورزشکاران آبان بسپار توسعه در مسابقات ورزشی استان خوزستان

 

دومین دوره مسابقات فوتسال مدیران و روسای شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با حضور 11 تیم در مجموعه فرهنگی ورزشی شرکت توسعه نیشکر برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت آبان بسپار توسعه، در این مسابقات که با مشارکت و استقبال خوب تیم هایی از کشت و صنعت های سلمان فارسی، دهخدا، امام خمینی(ره)، امیرکبیر، میرزا کوچک خان، حکیم فارابی، موسسه تحقیقات نیشکر، شرکت سداد فام، خمیر مایه و الکل رازی، لوح سبز جنوب و آبان بسپار توسعه از تاریخ 2 بهمن ماه برگزار شد، تیم ها به مدت 22 روز با یکدیگر به رقابت پرداختند که به ترتیب تیم های سلمان فارسی، حکیم فارابی و آبان بسپارتوسعه و خمیرمایه و الکل رازی(بصورت مشترک) مقام های اول تا سوم مسابقات فوتسال مدیران و روسا توسعه نیشکر و صنایع جانبی را بدست آوردند.

لازم به ذکر است محمد علی روح افزار هدایت تیم فوتسال شرکت آبان بسپار توسعه را برعهده دار داشت.

 

نائب قهرمانی تیم آبان بسپار توسعه در مسابقات پتانک کارگری خوزستان

مسابقات رشته ورزشی پتانک لیگ کارگری استان خوزستان با حضور 32 تیم از اول بهمن ماه سالجاری در شهر اهواز آغاز گردید که از هولدینگ توسعه نیشکر و صنایع جانبی چهار تیم در این دوره از رقابت ها حضور دارند.

به گزارش روابط عمومی، در این دوره از مسابقات پتانک کارگری که همزمان با استان‌های دیگر در خوزستان آغاز گردیده تیم های کشت و صنعت حکیم فارابی، میرزا کوچک خان، امیرکبیر و آبان بسپار توسعه در جمع 32 تیم شرکت کننده حضور دارند که تیم آبان بسپار توسعه با درخشش محمدحسین ولی دوست موفق گردید در جمع هشتم صعود کننده قرار گیرد و مقام نایب قهرمانی رفت این دوره از مسابقات را بدست آورد.

این مسابقات بشکل رفت و برگشت می باشد که تا پایان سال دور برگشت مسابقات بین هشت تیم صعود کننده برگزار می شود تا تیم‌های برتر مشخص و بعنوان نماینده استان خوزستان برای شرکت در مسابقات کشوری اعزام گردند.

رشته ورزشی پتانک از بازی‌های سنتی و بسیار محبوب اروپایی محسوب می‌شود که بشکل انفرادی، تیمی دونفره و سه نفره برگزار می‌شود و ابزار این رشته ورزشی یک توپ فلزی تو خالی می باشد که وزن آن در مسابقات به رده سنی بازیکنان آن بستگی دارد و همچنین یک توپ چوبی کوچک که جک نام دارد که در آن ورزشکار توپ فلزی را بسمت هدف (توپ کوچک جک) پرتاب می نماید و خوردن به هدف یا نزدیک بودن به محدوده آن ملاک امتیازدهی می باشد. این بازی روی خاک سخت یا شن نرم یا حتی روی چمن نیز بازی می شود.

این ورزش به طور جدی بیش از 10 سال است که در ایران معرفی شده و تحت نظارت فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بوکس فعالیت دارد.

 

جام تیم توسعه یافته مسابقات والیبال لیگ توسعه نیشکر به آبان بسپار توسعه رسید

مسابقات والیبال لیگ توسعه نیشکر ویژه گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب با معرفی تیم های برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی، در این مسابقات که از سوم بهمن ماه سالجاری در سالن والیبال مجتمع فرهنگی ورزشی توسعه نیشکر آغاز گردید، تیم های از شرکتهای کشت و صنعت میرزا کوچک خان، حکیم فارابی، سلمان فارسی، امیر کبیر و شرکت آبان بسپار توسعه به مدت دو هفته بصورت حذفی با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان ضمن معرفی تیم های برتر، جام تیم توسعه یافته به ورزشکاران شرکت آبان بسپار توسعه رسید.

در این سری از مسابقات والیبال علی بشاورد به عنوان مربی و محمد حسین ولی دوست به عنوان سرپرست، تیم آبان بسپار توسعه را همراهی نمودند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.