حسینیه « پیامبر اعظم(ص) » شرکت آبان بسپار توسعه افتتاح شد

حسینیه « پیامبر اعظم(ص) » شرکت آبان بسپار توسعه افتتاح شد

 

همزمان با ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و میلاد فرخنده امام جعفر صادق علیه السلام، در راستای فراهم آوردن مکانی مناسب و با هدف ایجاد روحیه نشاط در ادای فریضه مهم نماز، حسینیه پیامبر اعظم(ص) ساختمان مرکزی شرکت آبان بسپار توسعه افتتاح گردید.

به گزارش روابط عمومی، در ابتدای این مراسم که حجت الاسلام جلیل علی نژاد مشاور فرهنگی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی و رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خوزستان، دکتر عبدعلی ناصری مدیر عامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، مدیران عامل کشت و صنعت های نیشکری، روحانیت معزز و مدیران و کارکنان این شرکت حضور داشتند، فضای حسینیه با صوت دلنشین و روح نواز حاج کریم منصوری از قاریان سرشناس و بین المللی کشورمان بعنوان مهمان این برنامه با تلاوت آیاتی چند از کلام ا… مجید عطرآگین شد که با تحسین و استقبال گرم حاضرین در مراسم همراه شد.

 در ادامه این آیین معنوی گروه بین المللی زهرائیون در وصف و مدح پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد(س) دو قطعه سرود زیبا را اجرا نمودند.

حجت الاسلام و المسلمین جلیل علی نژاد در این مراسم با تبریک فرا رسیدن اعیاد ولادت حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق (ع) با اشاره به اهمیت اقامه فریضه نماز بعنوان یکی از واجبات الهی در سرفصل برنامه های ادارات و سازمانها، گفت: به فضل پروردگار و با توجه ویژه ای که دکتر ناصری مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی به امور فرهنگی و دینی دارند امروز شاهد افتتاحیه این نمازخانه بزرگ و با شکوه با معماری جدید و با امکانات خوب در شرکت آبان بسپار توسعه هستیم.

رییس شورای هماهنگی ائمه جمعه خوزستان در خصوص افتتاح نمازخانه این شرکت اظهار داشت: با توجه به اینکه برپایی نماز در ادارات و شرکت های تولیدی و صنعتی به راندمان کاری و رسیدن به اهداف سازمانی نیز کمک قابل توجهی می‌کند، پس مکان‌هایی را که برای نمازخانه در ادارات انتخاب می شود باید یکی از بهترین مکان‌های آن اداره باشد چرا که نمازگزاران در نمازخانه‌ها میهمان خداوند هستند و باید میهمان را تکریم نمود.

وی در این مراسم ضمن تقدیر از دست‌اندرکاران ساخت این نمازخانه گفت: بر طبق آیاتی از قرآن که در سوره توبه آمده، کسانی که به ساخت و آبادی مسجد می‌پردازند و سبب توسعه مسجد و شرکت جدی افراد در نماز می‌شوند، ثواب چند برابری نصیبشان خواهد شد.

حسینیه پیامبر اعظم(ص) شرکت آبان بسپار توسعه در زمینی به مساحت 413 مترمربع و زیربنای 176 مترمربع با اجرا و نورپردازی سقف با معماری ایرانی اسلامی، نمای معرق کاری شده منقوش به آیات قرآن کریم در دیواره ها و سرستون ها، سنگ کاری بدنه، ساخت و نورپردازی محراب، نصب سیستم تهویه و سیستم صوتی و تصویری مناسب، سنگ کاری و آبنمای محوطه بیرونی نمازخانه و… در کمتر از دو ماه اجرا و ساخته شده است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.