ایمن سازی بخشی از محور اهواز – آبادان بوسیله نیوجرسی های ساخت شرکت آبان بسپار توسعه

ایمن سازی بخشی از محور اهواز – آبادان بوسیله نیوجرسی های ساخت شرکت آبان بسپار توسعه

 

با هدف ارتقای سطح ایمنی و کاهش حوادث جاده‌ای در محورهای مواصلاتی استان در جاده اهواز- آبادان نیوجرسی های ساخت شرکت آبان بسپار توسعه بطول یک کیلومتر نصب شد.

به گزارش روابط عمومی، عملیات اجرایی این پروژه شامل انتقال خاک و خاک ریزی، کوبش و تسطیح خاک، بتن ریزی و زیرسازی و نصب نیوجرسی‌ها در 25 کیلومتری محور اهواز – آبادان بعنوان یکی از محورهای پرتردد استان و بمنظور افزایش ایمنی و رضایتمندی هم استانی ها در مدت 20 روز که در دو مرحله کاری انجام شد.

یک از اهداف مهم این شرکت کمک به ادارات و سازمانهای متولی امور جاده ای و حمل و نقل در قالب اجرای پروژه، ساخت و تامین اقلام مورد نیاز از قبیل انواع جداول بتنی، نیوجرسی، تیرهای برق بتنی در جهت تامین روشنایی معابر و جاده های درون و و برون استانی در راستای اقدامات و برنامه های ایمنی زودبازده و کمک به ایمن سازی نقاط پر حادثه است.

از جمله مزایای نصب نیوجرسی نسبت به گاردریل و نرده‌های فلزی برای جداسازی مسیرهای رفت و برگشت می توان به استحکام لازم، بی‌نیازبودن آن‌ به تعمیر و نگهداری و افزایش ضریب ایمنی خودروهای عبوری اشاره نمود.

جاده اهواز به آبادان یکی از راههای مهم ارتباطی استان  خوزستان می باشد که  به دلیل تردد زائران عتبات عالیات و کنگره عظیم اربعین و همچنین مسیر ترانزیت و صادرات کالا از مرز شلمچه به کشور عراق از اهمیت خاصی برخوردار است و اغلب ایام سال از راه های پرترافیک محسوب می شود که این امر لزوم ایمن سازی هر چه بیشتر این جاده را دو چندان می نماید.

لازم به ذکر است کارفرمای پروژه نصب یک کیلومتر نیوجرسی در کیلومتر 25 جاده اهواز به آبادان، شرکت کشت و صنعت دعبل خزایی از شرکت های گروه توسعه نیشکر می باشد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.