ایرانی یعنی شرف، پاکی، یعنی اقتدار

سردار عبدالرضا مراد حاجتی:

ایرانی یعنی شرف، پاکی، یعنی اقتدار

 

به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب جشن باشکوهی با حضور روحانیت معزز، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان، مدیران و کارکنان شرکت آبان بسپار توسعه در مجتمع شماره 2 این شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، در ابتدای این مراسم که با تلاوتی چند از کلام ا… مجید که توسط آقای تمیمی از قاریان برجسته استان خوزستان آغاز گردید، مهندس مسعود کیانی مدیر عامل شرکت آبان بسپار توسعه ضمن تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی این ایام را فرصت مغتنمی برای تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی در بخش های مختلف دانست و گفت: به فضل پروردگار در سالی که بنا به فرموده مقام معظم رهبری سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین نامگذاری شده است توانسته ایم با برنامه ریزی های انجام شده و همت شبانه روزی همکاران مومن و پرتلاش در این مجموعه در بخش تولید دستاوردهای خوبی را بدست آوریم و اقدامات خوبی در قسمتهای مختلف تولید کیسه، محصولات بتنی، لوله های هیدروفلوم و لوله‌های پلی اتیلنی انجام دهیم و در برخی محصولات در چند ماه متوالی رکوردهای تولید شکسته شد که امیدواریم با سختکوشی و تلاش مضاعف پرسنل شرکت، دستاوردهای جدیدی را کسب نماییم.

در ادامه مراسم سردارعبدالرضا مراد حاجتی مدیرکل حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس خوزستان با اشاره به  پیروزی انقلاب اسلامی در ایران و بی نظیر و منحصر به فرد بودن آن در طول تاریخ  در مقایسه با انقلاب هایی که در نقاط دیگر دنیا انجام شد، اظهار داشت: از آن جهت که حضرت امام خمینی(ره) طلایه دار این انقلاب بود و تمام تفکر و زحماتش برای رضای خدا و خارج نمودن مردم ایران از زیر سلطه ابر قدرتهای جهان بود، با تحمل سختی های فراوان، دور از وطن و بدون سلاح برهمه قلب ها حاکم شد و حکومت شاهنشاهی را سرنگون نمود.

سردار حاجتی یکی از برکات مهم این انقلاب را خارج شدن از زیر یوغ استعمار و رهایی از بردگی برشمرد و خاطر نشان دکرد: در زمان رژیم منحوس پهلوی آمدند و بردند و بخش های زیادی از سرزمین ایران را جدا نمودند  اما جوانانی با خط و مکتب انقلابی و با تاسی از معمار کبیر انقلاب با حس پاسداری از وطن و دین مبین اسلام، معادلات سیاسی اجتماعی را تغییر دادند بدانگونه که الگوی کشورهای آزادیخواه و مظلوم جهان شدند.

این یادگار دوران دفاع مقدس به نقش تاثیر گذار ایران اسلامی در منطقه اشاره نمود و اذعان داشت: ایران در یک نقطه ژئوپلیتیک قرار دارد که 60 تا 70 درصد انرژی دنیا در این منطقه است  پس همه نگاه‌ها بر روی این نقطه متمرکز است و ابر قدرتها برای داشتن این بخش اقتصادی مهم در دنیا دندان تیز کرده اند؛ بطوریکه بخوبی شاهد بودیم که در جنگ ترکیبی 120 روزه با تمام امکانات و توان آمدند تا این کشور را به آشوب بکشند اما همین مردم وفادار به نظام و انقلاب، همین عاشقان آب و خاک سرزمین ایران مشتی محکم بر دهان آنها کوبیدند و برنامه های آنان را نقش بر آب نمودند.

وی توجه به مسائل اقتصادی و معیشتی امروز مردم را مهم دانست و گفت: مردم ما امروز با تنگناهای اقتصادی در زندگی مواجه هستند و کسی منکر آن نیست اما مسئولین در حال تلاش هستند. هر کسی در هرجایی وظیفه دارد تا تمام تلاش خود را برای حل مشکلات مردم بکار گیرد چرا که ایرانی یعنی شرف، پاکی، یعنی اقتدار، یعنی سرآمد بودن کشور در منطقه؛ پس باید به چنین مردم انقلابی شبانه روز خدمت کرد و این افتخاری است بس بزرگ.

در ادامه برنامه خواننده جوان، انقلابی و پرآتیه محمدرضا بقایی و همچنین گروه تئاتر کیان به هنرنمایی پرداختند. اجرای مراسم را نیز احسان زرشناس مجری توانمند صداوسیمای مرکز خوزستان بر عهده داشت.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.