کیسه پلاستیکی از جنس پلی‌پروپیلن

کیسه پلاستیکی از جنس پلی پروپیلن در بسته بندی، حمل و نقل و نگهداری انواع محصولات پتروشیمی، نساجی، کشاورزی و غیره استفاده  می شود. این شرکت با راه اندازی کارخانه ای با ظرفیت تولید 1800 تن در سال، نیاز اولیه شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی و دیگر مصرف کنندگان به کیسه های پلاستیکی را در ابعاد و اندازه های استاندارد برطرف می کند.

 

واحد تولید الیاف:

 

در این واحد مواد اولیه پلی پروپیلن تمیز و خشک با افزودنی هایی نظیر رنگ، پرکننده ها و مقاوم کننده مخلوط، سپس وارد اکسترودر شده، پس از ذوب شدن و عبور از قالب، وارد مخزن آبی می شود که دمای آن به صورت خودکار مورد پایش قرار می گیرد؛ سپس سرد شده و در خاتمه به صورت ورق نازک پلاستیکی در می‌آید. این ورق در مسیر خود برش خورده و به صورت رشته های الیاف خام در آمده که با عبور از کوره پخت، تحت کشش قرار می گیرد و با گذشتن از سیلندرهای خنک کننده مطابق با مشخصات مورد نیاز، تثبیت شده و دوک پیچی می شود.

 

واحد تولید کیسه:

 

دستگاه‌های گردباف این بخش، توانایی تولید کیسه هایی را با عرض 35 تا 85 سانتی متر به شکل کلاف دارند. کلاف های تولیدی می توانند متناسب با نیاز مشتری، تولید شده و با طول دلخواه برش خورده، چاپ و سپس دوخت شوند.